21. sep. 2013

1. faktura, check

Jeg var jo da så heldig at jeg fikk en "shout out" i klassens facebookgruppe, så takk så veldig, inderlig, ekstremt mye for det! Kjempekoselig å vite at hele 1STG leser mine tanker rundt året :) Neida, dere får selvsagt lov til å være her, men å sitere bloggen høyt i timen + dikte eget så jeg høres pottegæren ut kan vi kanskje droppe neste gang?... Tar det som et ja!

Nå har jeg (ok, mamma da, men jeg liker å høres selvstendig ut, ok?) betalt 1. faktura fra Explorius, og dere vet hva det betyr! :D Eller det vet dere nok ikke, så her kommer det; jeg er nå bundet til programmet! Med mindre det skjer noe uventet som sykdom/dødsfall, da kan man trekke seg og det går på forsikringen. Men så sykt gøy! (les skummelt)


Det som skjer videre nå er vel egentlig bare venting... Har hørt det blir mye av det framover, så det er vel bare å senke skuldrene. Det jeg venter på nå er som sagt den store søknaden fra vertsorganisasjonen i USA, noe jeg har en måned på å fylle ut. Høres mye ut, men den er sinnsykt stor!

Hasta luego! (har begynt å lære spansk nå da, sykt stolt og greier)

2 kommentarer:

  1. Så utrolig kult at du skal på utveksling. Det skal jeg også, samme året som deg! Jeg gleder meg utrolig mye, dette er noe jeg har ventet LEENGE på! Jeg skal også reise med Explorius, og venter på den store søknaden. Har begynt å blogge litt jeg også, men er lenge siden det kom noen oppdatering nå..

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har lagt inn et svar på det siste innlegget på bloggen din :-)

      Slett