15. nov. 2013

Også sitter jeg her, da

"Åh, jeg gleder meg til jeg får søknaden!" HVA VAR DET JEG TENKTE PÅ? Ok, negativiteten kan komme av at jeg er i startgropa av sykdom her, og den lampa bak meg lager sånn "svi-fluer"-lyd som går meg på den innerste nerva i sentrum av hjernen. Liksom, bare prøv å lev livet med av-og-på-øresus, kombiner det med "svi-fluer"-lyd og se om det klikker for deg.

Men for å se det positive, den var ikke så fæl som jeg hadde trodd. Altså, det kan jo jeg si som bare har sett på de tre første sidene. Ok, tilbake til det negative: den skrøpelige skole-PC-en min takler ikke de store påkjenningene engang! Når jeg fyller ut må jeg ha søknaden oppe, en eksempelsøknad og instruksjon så jeg vet hvordan jeg skal fylle den ut, i tillegg til ordnett. Og jeg har en "ThinkPad"...

Jaja dere, livet butter imot, men nå sitter jeg jo bare på baken i skinnsofaen her hjemme, så jeg må nok ta meg sammen for å kunne takle det neste året. Haha, det skal nok gå fint!

Så totalt er søknaden på 14 sider, 5 av dem er skriving, svaring og avkrysning av meg, 1 er brevet fra mamma og resten går på vaksiner, legeerklæring, anbefaling fra språklærer etc. Og siden jeg har så flaks, så hender det at jeg må gjøre noe to ganger fordi PC-en min sier stopp uten at jeg rekker å lagre. Jippi <3

Men nå skal dere faktisk få en god nyhet! Og denne gangen er det ikke tull engang, jeg skal ikke løfte dere opp og rive dere ned sånn som jeg har gjort i hele dette innlegget. Vi skal være vertsfamilie i tre måneder! Er det ikke kult? Vi sendte inn søknad forrige helg og ble godkjent på onsdag, så det gikk fort kan man si! Det er en 16 år gammel jente fra Australia som bruker sommerferien sin på å dra til Norge. Det er litt sykt, haha... Hun virker ihvertfall kjempekoselig, så ser veldig fram til å møte henne til mandag. Du leste riktig, hun ankommer en uke etter at vi søkte. Enda mer sykt!

Vil bare avslutte med å påpeke noe interessant som jeg har lagt merke til etter jeg mottok søknaden på torsdag. Det er jo faktisk ikke en kjeft som bryr seg. Jeg oppdaterer mailen min på skolen og sier: "ÅH, JEG HAR FÅTT SØKNADEN FRA USA!" mens alle bare kikker på meg med store øyne og sier: "Åjah... Så bra?"

Det gjelder ikke bestevennen min, selvfølgelig:



Og med det så runder jeg av for denne gang, mine kjære. Nei, det ble klissete. Ha det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar