30. nov. 2013

Pity update

Det skjer så lite som er spennende for dere. Liksom, er det veldig gøy å høre at på torsdag så bestilte jeg time til vaksine? Det gjorde jeg selvfølgelig helt selv, jeg er jo skikkelig selvstendig, som dere vet. Det var første dose av Twinrix jeg bestilte da, hva er det, spør du, jo, det er en dobbelvaksine som dekker både Hepatitt A og Hepatitt B, sier jeg, woooow, sier du, ja ass, sier jeg.

Kapittel 2:
Jeg bestilte legetime slik at jeg får gjort en medisinsk undersøkelse og fylt ut den medisinske informasjonen. Dette gjorde jeg selvfølgelig helt selv, ja, jeg som er så selvstendig, vet dere. Hvordan foregår den undersøkelsen, spør du, og da sier jeg: JEG ANER IKKE OG DET SKREMMER MEG. Pust, du er selvstendig, dette fikser du, Mari.

Kapittel 3:
Jeg fant 9 bilder til fotoalbumet i søknaden, helt selv. The End.

Et av bildene jeg la til i fotoalbumet
Off topic: tror ikke det er noen i familien min som leser bloggen min, noe som er litt tragisk siden de var en stor grunn til at jeg lagde den i utgangspunktet. Men jeg er veldig glad i de leserne jeg har, det skal dere vite<3

Peace out!

2 kommentarer: