14. juni 2014

Avreisedato

66 dager! Jeg flytter om 66 dager! Det begynner å bli virkelig.

Avreisedatoen min er 19. august. Kom og si hadet til meg før det, takk!

Jeg har også mottatt en bitteliten gave fra vertsfamilien som dekker hele veggen min.



Hvor herlig er ikke det? Det matcher det norske flagget de har på veggen hjemme! I tillegg fikk jeg Norge/USA-pinen fra forrige innlegg (som jeg bruker hver dag), postkort og en band-t-skjorte fra Guns N' Roses som vertsfar så to ganger i Las Vegas. Again, thank you, host mom and host dad <3

Det er bare en liten sommerferie til jeg drar, og det er en veldig rar følelse. Det var litt vemodig å levere bøkene mine på onsdag og vite at jeg ikke skal ha nye før om over ett år. Jeg trives veldig godt på Porsgrunn videregående skole. Det er mange bra mennesker og gode lærere der, noe som har gjort dette skoleåret optimalt for min del. Det kunne faktisk ikke gått bedre, noe som leder meg inn på at det også bare er 796 dager til jeg begynner på medisinstudiet på NTNU (legg merke til selvsikkerheten her). Tenkte bare jeg skulle skyte inn det. Så det er med et litt tungt hjerte at jeg gir bort ett år fra Porsgrunn, men så slipper jeg eksamen til neste år, da. Og jeg opplever kanskje litt mer ved å dra. Litt. Hodet mitt veksler konstant mellom å telle hvor mange dager det er til jeg drar, og hvor mange dager jeg har igjen. Det er for mange dager til jeg drar, men jeg har ikke nok dager igjen. You feel me? Mest sannsynlig ikke.

Forstå meg rett, for det vi har bygget opp i Kennewick til nå er så bra. Nå er jeg klar!

66 days to go.

6 kommentarer:

  1. God sommer Mari og lykke til! :)

    SvarSlett
  2. Btw - gleder meg til å følge med videre! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, og god sommer til deg også! :)

      Slett
  3. Heisann, jeg reiser også 19. august til Washington, med EF da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så gøy, hvilken by skal du til? :)

      Slett