1. juli 2014

Dato og klokkeslett

Nå er jeg faktisk så sykt stolt over meg selv. Ta en kikk til venstre og ned for dette innlegget.

That's right...

...Jeg fiksa DATO OG KLOKKESLETT. Nå kan dere alltid se hvilken dato det er og klokkeslettet i Kennewick! Denne funksjonen blir sikkert litt mer interessant når jeg faktisk befinner meg i Kennewick, men jeg har sittet med dette i 2 timer (jeg tuller ikke), og jeg har nesten kloret ut øynene og kloret opp tastaturet. Jeg hater sånne html-koder og dritt, og jeg bruker så lang tid på det de gangene jeg gjør det (ca. én gang i tusenårsskiftet). Men jeg fiksa det! Jeg kan til og med legge det inn her, i dette innlegget.

Watch and be amazed by this incredible technology, made and performed by an excellent and well-known blogger who definitely should be invited and nominated to the Blog Awards, to you I present: MARI!



Dette innlegget ble delvis skrevet for å informere om dette og delvis for å skryte av det. Ikke la dere skremme av mengden "sass" i dette innlegget. Nå skal jeg sove. God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar