27. sep. 2014

Performance, school spirit and friendzz

Noe som er ganske fantastisk er at jeg har passert én måned i USA og har fortsatt ikke fått kultursjokk eller "den store nedturen". Det sies at etter én måned er det slutt på "the honeymoon phase", noe som ironisk nok sier vel så mye om ekteskap som om utveksling.

Forrige helg var nok en god helg. På lørdag dro jeg og vmor til kjøpesenteret for å kjøpe en kjole jeg kan bruke på homecoming (som er i kveld!!!!), der vi etterhvert ble møtt av Kelly og Danae som skrek: "Oh my gosh, Mari, that's your dress!" da jeg kom ut av prøverommet. Da ble det lett å bestemme seg! Senere på kvelden dro jeg og vfamilien til byen Walla Walla for å dra på drive-in movie. Vi stoppet innom et lokalt fastfoodsted og kjøpte hamburgere, pommes frites og det som til nå er den beste milkshaken jeg har smakt. Da filmen begynte skrudde vi på radioen i bilen og fikk høykvalitetslyd mens vi så på den enorme skjermen som var i enden av plassen. Dette var en helt fantastisk opplevelse!

Jeg prøvde ganske mange kjoler, men ingen av disse er vinneren! Dere får vente med å se den til etter homecoming.


The Expendables 3. Actionfan? Nei, men dette var bare helt utrolig!

Det blir ikke så mye tid til trening utenom dansinga, men jeg vil gjerne benytte denne muligheten til å dokumentere min andre joggetur på fem uker. Takk for oppmerksomheten!



I Kennewick er det veldig lav luftfuktighet (duuh, ørken). Det gjør at klærne tørker ekstremt fort, men det gjør øyeeplene også. Den siste uka har linsene mine vært så tørre at jeg har sett tåkete den siste halvdelen av skoledagen, og de har vært så røde at folk bare:
"Duuude, your eyes are like flaming red, you look so tired! Are you?"
Naah, it's just my eyeballs drying out, I'm fine.
"It makes your eyes pop, though, you know green and red are on opposite sides of the color spectrum."
Thanks, I'm sure I look amazing.
Så i går tok vi en tur på Target (jeg elsker den butikken over alt på jord, du kan få ALT der og det er superbillig) for å kjøpe noe mot det, noe mot tørre linser og masse andre greier. Det var et rørende øyeblikk å se øynene mine hvite igjen!

På mandag filmet hele skolen en "One Tribe"-video, der hele skolen deltar og viser ekte school spirit. Da måtte vi kle oss i skolens farger (gull/gul og rød) og være kjempegira. Har du et stygt outfit? Ok, ingen bryr seg. Du viser school spirit! Senere i uka var det også en greie at seniors skulle kle seg i rødt, så siden jeg ikke eier en rød tråd så fikk jeg låne noe av Becca fra danselaget.


Jeg fikk mine 0,2 seconds of fame på 7:11, så spol dit. Det er jo trossalt meg dere vil se!

BEADS

Pusesokker i 25 varmegrader? Tjaa, kanskje ikke å anbefale. That spirit tho!


Antrekket jeg lånte av Becca
Jeg var i besittelse av en ekte amerikansk fotballdrakt i 2 døgn, og føler meg av den grunn over gjennomsnittet kul. Det var for opptreden danselaget hadde på homecomingfotballkampen i går. Det var så gøy! Kommer til å legge ut en video av det når jeg får tak i en.






Så over til noen tilfeldige bilder fra denne uka! Først og fremst, som en realtivt fersk Pretty Little Liars-fan kunne jeg ikke la være å tenke på hvor mye doene på skolen ligner på de i PLL. Så mens jeg sitter der kikker jeg opp og ser dette:

-A

Få meg ut, NÅ
Danae tok meg med på Dutch Bros <3

Haha, jeg tok dette bildet i full fart, og det synes. Litt flaut å ta bilde av skolepulten!

Alison, Christina, Jessica og meg fikset neglene våre på torsdag!

Senere på torsdag dro jeg, Kelly og vennene hennes til huset til Joe. Og forresten, han har en slange som kjæledyr. Wait, WHAT?!

Dette var en ekstremt spesiell følelse.

Meg, Joe og Kelly!

I dag er det homecoming som står for tur! Jeg skal snart dra til Kelly for å fikse tånegler (åpne sko, gaaah), hår og sminke oss. Senere skal vi dra som en gruppe på en italiensk restaurant og ta bilder hos Jayvee og ved "the lighthouse" ved elva. Tror dette blir en veldig bra dag, jeg gleder meg masse!

- Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar