5. okt. 2014

Homecoming og annen moro

Hei!

Homecoming forrige helg var veldig gøy (og amerikansk). Jeg, Kelly, Danae og Kayla fikset hår, negler og sminke sammen (veldig amerikansk), før jeg dro hjem, hoppet i kjolen (den var nesten for trang, oops) og ble hentet av Kelly i van (veldig amerikansk). OKAY, ENOUGH WITH THE PARENTHESES, GASH. Jada, slapp av du a.

Jeg gikk fra en 2...

...til en 7. Noe i den gata. Det er faktisk mitt ekte hår som går over der, men du vet, livet med naturlig ombré <3

Meg og Danae.

Herregud, det ser ut som jeg bomma big time med selvbruningen her, men beina er faktisk like bleike som overkroppen. 

Jeg fikk corsage!



Kayla, meg og Kelly.


Alt i alt en vellykket kveld! Etter ballet dro vi til Shari's og kjøpte pie shakes, som er, som navnet tilsier, en milkshake blandet med et paistykke. En søt pai, selvfølgelig, men fortsatt en interessant greie!


Så over til denne uka! Dere var jo faktisk så heldige å få et midt-i-uka-innlegg tidligere denne uka, noe det muligens kan bli mer av framover. I dag sluttet jeg nemlig på danselaget, og det av flere grunner. Det var kjempegøy å opptre på fotballkampen, og den opplevelsen vil jeg ta med meg videre! Men jeg følte det var riktig å slutte. Annet jeg har gjort denne uka:

Dratt til Dutch Bros med Danae i lunsjen. Aaaand I'm gonna get fat.
Se så forbaska mye is jeg betaler for!
Ok, morsom historie! På Dutch Bros jobber det bare unge, (u)attraktive (hallo, de jobber på et drive-trhu-sted i skoletiden, hva har du tenkt å gjøre med livet ditt) menn. Danae har oppdaget at hvis de synes du er søt, så gir de deg flere stempler, som gjør at du får gratis drikke oftere. Så Danae sa til dem: "Hey, this girl is from Norway, and she came all the way over here to get Dutch Bros, so you should give her more stamps." Alrighty, 4 stempler på en kopp med drikke! Vi har gjort dette to ganger, haha!

Denne uka har jeg også innsett at de inntørka øynene mine faktisk er allergiske mot noe... Greit å ha en vertsmor som jobber innenfor medisin! Her er et bilde av det sprengrøde øyet mitt:

It makes my eyes pop though!

Så det må jeg jo prøve å fikse. Det ser ikke alltid så ille ut, da. Det ble bedre da jeg begynte å ta en allergitabelett hver kveld, bare synd jeg var dødsnærme å sovne på skolen tre dager på rad... Så nå har vi fikset øyedråper. Haha, er dette interessant, egentlig?

Jeg bare må fortelle at jeg, vforeldrene mine og en venn av dem spilte "Cards Against Humanity" i går. Det er et ekstremt morsomt spill der man har ti kort på hånden, og det er kort med setninger som har blanke felt. Poenget er å fylle disse blanke feltene på den morsomste måten du kan med de kortene du har på hånden, noe som er ganske gøy når man ser på alternativene man har. Haha, dere burde google det for å se eksempler!

Jeg tenkte at jeg skulle ta en spørsmålsrunde hvis det er interesse for det. Jeg har litt dårlige erfaringer med det, for da jeg var 12 og hadde blogg var det aldri noen som spurte om noe, haha! Så familie, venner, uvenner (neidaaa, har ingen uvenner) og fremmede, kommentér det dere lurer på! Hvis jeg velger å ta den helt ut så lager jeg videoblogg.

Nå må jeg avslutte, for snart kommer Danae. Det blir koselig å henge med henne i kveld, siden vforeldrene mine skal på konsert. Ja, de stoler på meg folkens <3

- Mari

2 kommentarer:

  1. Var USA sånn du trodde det kom til å bli?
    Har du fått noen nye venner som du tror du kommer til å ha ut livet?
    Ser folk rart på deg når du går ned gangen ved skapene?
    Er det altfor mye lekser, og er du lei leksene?
    Hvorfor slutta du på dans?
    Har du hatt skikkelig hjemlengsel ennå?
    Han du gikk med på prom, spurte han deg?

    SvarSlett
  2. Har du mye lekser?

    SvarSlett