18. okt. 2014

Hvordan bli feit i USA?

For å være helt ærlig så er det bare å la humla suse.

Du kan også dra til Eugene, Oregon, for å delta på et 5 km-løp for brystkreft, i og med at dette fort ble til en kalorihelg uten like. Fy søren, jeg sprang for harde livet på søndag, haha! Vi kjørte i 5 1/2 time på fredag og lasset av sakene våre på hotellet før det bar rett til en "haunted corn maze", altså en "hjemsøkt maisåkerlabyrint". Det var bekmørkt, labyrinten var røykbelagt og folk hadde kledd seg ut i skumle kostymer for å skremme oss. Jeg holdt hånden til vertsmor hele veien, haha! Vi gikk oss vill, og det tok to timer å komme seg gjennom, men fy søren så gøy det var! Labyrinten var så utrolig bra gjennomført.

Car selfie!

Steike, det bildet her må jo ha blitt tatt med en potet. Vi stoppet innom Portland, Oregon, for å spise lunsj.

Bandplakater som var klistret lag på lag langs veggene på restauranten.

Dette er utrolig amerikansk. Minner ikke dette om One Tree Hill når de drar på roadtrips? Vi er fortsatt i Portland her, som er en veldig stor by, men dette er i utkanten.

Dette er kartet over labyrinten. Er det rart vi gikk oss bort, eller?

Ser fortsatt litt skremt ut, gitt.
Vi hadde så mye gøy med denne, haha! Skru ned lyden, det er høyt!

På kvelden på lørdag hadde vi en lagmiddag før løpet på søndag. Det ble betegnet som "carb load", og du ser kanskje hvorfor. Legg merke til kakeformene på den bakerste benken. Det var sååååå mye sukker der, alt for mye for en svak, norsk, eventyrlysten nordmann. Oh well.

Hva skjer her? Hva skjer her? Vi vet faktisk ikke. Nei, vi har ikke peiling.

Så til søndag! Jeg klarte å dra skrotten min i mål på 30:36, ikke så altfor verst tatt omstendighetene (kondisen) i betraktning.

Lagbilde! Sjekk ut det sykt kule cupcake-kostymet, noen lagde det for hånd!

Jeg skal bruke denne t-skjorta på skolen neste uke i forbindelse med "pink week", noe som kan få meg i trøbbel. "You should bring an extra shirt, just in case..." 

Dette var boden vår.






En veldig vellykket helg! Men for å rette litt på den dårlige livsstilen har jeg nå meldt meg inn på et treningssenter. Det føles så utrolig godt å få kjørt seg igjen, vektløfting er my long lost love.


Denne uka har vært interessant. Det svinger veldig om jeg føler at jeg har "kontroll" eller ikke her. Jeg gikk fra å føle at jeg så vidt hadde venner i begynnelsen av uka, til å få en ny venn på bare noen dager. Ikke bli forvirret, det er en del av pakka. Jeg prøver hardt hele tiden, men hvis jeg føler at noe er feil, som at jeg "mangler" venner, så prøver jeg hardere. Og hva skjedde? Jeg fikk en god venn på fire dager. Vi dro sammen på fotballkampen i kveld, og jeg hadde det helt supert! Hun er så utrolig snill, pratsom og ekte, så jeg ser veldig lyst på dette.

Jeg prøvde noe nytt på Dutch Bros før kampen! "Peach Pomegranate Iced Rebel", den var sykt god.


Meg og Cassidy!

Men nå er det så sent her at jeg snart ikke ser noe lenger fordi jeg myser så voldsomt. Jeg kommer til å svare på spørsmålsrunden (fikk 7-8 spørsmål, LOL) så fort jeg kan, men det blir skrivesvar denne gangen. Jeg gidder ikke å lage en 30 sekunders lang videoblogg, haha!

Resten av helga skal jeg trene, henge med Kelly, henge med Cassidy og gjøre lekser. Tror det blir en bra helg! (minus leksene)

- Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar